11 Aralık 2011 Pazar

Ödüllü Mim

Merhaba;
Ne çabuk aralık geldi ya.Ne çabuk 11'i oldu ayın.Zaman çok çabuk geçiyor.Bir aydır blog yazmasamda yazılanları okuyorum.Sömestrda telafi edeceğim bu açığı :)

Yine sevgili Lavinya beni mimlemiş.Ona kucak dolusu sevgiler gönderip teşekkür ediyorum :) 


Hakkımda yedi gerçek paylaşmalıymışım başlayalım :)

-Ben küçükken 18 Eylül'ün Terazi burcu olduğunu sanırdım.Her burcumu sorana Terazi derdim.Ama sonradan öğrendim ki aslında Başak burcuymuşum :) 
-Hani eskiden Kanal D'de Yabancı Damat diye bir dizi vardı.Yunan'dı bu damat.Ben bu diziyi izlerken Yunanca konuşulduğu zaman anlayabildiğim kelimeleri yazar alt yazıdan Türkçe karşılığına bakardım.Evde hep "Kalimera mama","Endaksi" diye diye gezer dururdum :)
-Ben eski şeylere çok meraklıyımdır.Koleksiyonlara,fotoğraflara,eşyalara.Her şeye!
-Hani dedim ya koleksiyonlara meraklıyımdır diye.Benim kalem,silgi,yapıştırma,kağıt her türlü koleksiyona başlamışlığım vardır.Biriktirdiğim kalem,silgilerle tüm öğrencilik hayatımı geçirebilirim herhalde :) Annem çok kızar bana çöpçü diye :) 
-Başak burcu olduğumu da söyledim en başta.Bu burcun özelliklerini tamamiyle taşıyorum.Çok detaycı ve mükemmeliyetçiyimdir.Bir şeyin en iyisi olana kadar çabalarım.Bu iyi bir şey mi bilemiyorum :) 
-Çok duygusalımdır.Kötü,güzel her türlü durum karşısında ağlayabilirim.Ne hissettiğimi hemen belli ederim.Bir ben de Lavinya gibi hemen parlar çabuk sönerim.Çok kırmışımdır arkadaşlarımı bu yüzden ama adımın anlamı gibi gönüllerini almayı hemen bilirim :)
-Son olarak ben ablamı çok çok çok seviyorum.Küçükken sinir olurdum ona her kardeş gibi ama şimdi büyüdüm tam onunla takılacak yaşa geldim yanımda değil :( Yo yo ağlamıyorum gözüme klavye kaçtı.Bu arada bu ay onun doğum günü var şimdiden kutlu,multu olsun <3 

Şimdi gelelim mimlemeye :) 

-Moda Plan
-2zler
-Zombi
-Sevgili Blog
-BonBon
-coco jelly
-milky
-hera

Aklıma başka kimse gelmedi özür dilerim :( 

Kendinize iyi bakın ola ki yeni yazı yazamazsam şimdiden yeni yılınız kutlu olsun.Umarım sağlıklı,mutlu,huzurlu bir yıl olur sizin için :) 


6 yorum:

  1. İçime doğmuştu bu ödülü alacağım. :D

    Teşekkürler! (kalp)

    Bu arada mektuptan hala bi haber yok mu? TT_TT

    YanıtlaSil
  2. Hehe,rica ederim ^^

    Maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. yeyy kucak dolusu sevgi! :D ay sulu gözlü olmak bi de çabuk sinirlenip sönme huyumuz aynıymış ki ikisi de pek iyi özellikler sayılmaz :P hakkındaki gerçekler çok şirinmiş :D

    YanıtlaSil
  4. evet bence de :P çok teşekkür edeerim <3<3

    YanıtlaSil
  5. İnsanın ablası olması kesinlikle çok güzel birşeydir, bir kızkardeşin yeri başkadır diye düşnüyorum, benim erkek kardeşim var arkadaştan öte süper aramız ama kız olsa daha farklı olurdu sanırım, özendim :)

    Ben de sizi bloguma beklerim, güzel yorumlarınızı da beklerim :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Benim biriciğim ne güzel bir post olmuş böylee.. Seni çoook seviyorum, gözlerinden öpüyorum!

    YanıtlaSil