15 Ekim 2011 Cumartesi

DIY-Glitter Headband

Bu sezon MiuMiu ayakkabılarından esinlenilerek başlatılan akıma ben de katıldım.Henüz ayakkabı boyamaya cesaret edemesem bile tacımla ben de bu kervanda yer alıyorum.Oldukça kolay bir o kadar da pis bir iş :) Çalıştığım alan pırıl pırıl parlıyor valla.


Malzemeler;
Beyaz tutkal
İstediğiniz renkte sim
Fırça
Taç 


Tutkal ve bir miktar simi herhangi bir kapta karıştırıyoruz.Tacımızın bir kısmına sürüp üstüne boşluk kalmayacak şekilde sim döküyoruz.Fazla simlerden tacı sallayaraktan kurtuluyoruz.Aynı işlemi bütün taç için uyguluyoruz ve ta tam! :)


Henüz tam kurumadı,kuruyunca saçımda ve daha net fotoğraflayıp gösteririm :)

3 yorum:

  1. Güzel bir çalışma..:)kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. tacın çok güzel olmuş güzel günlerde kullan,böyle yaratıcı şeyleri seviyorum :) fotoğrafta görünen çantaya da ayrı bir bayıldığımı da belirtmek isterim ;)

    YanıtlaSil
  3. @crazywomanrosemary: teşekkür ederim :)

    @Sevgili Blog: çok teşekkür ederim,bende yapmayı seviyorum ve yapılanları da keyifle izliyorum :) teşekkürler,o benim şirin kalem kutuuum :)

    YanıtlaSil