8 Ekim 2011 Cumartesi

Merhaba-Hastalık-DIY Charm Bracelet

Merhaba (yeniden);
Hala bir düzen oturtamadığım için düzenli yazamıyorum.Üstüne bir de hasta oldum.Boğazım çok fena.Burnumu sormayın bile sürekli silmekten tahriş oldu kıpkırmızı!
Uyuyamadım bile.Sabahın köründe kalkıp -ki normalde de erken kalkan bir insanımdır- odamdan salona taşınarak televizyon izledim.Elimde bir rulo tuvalet kağıdıyla geziyorum yeminlen! Yumuşak napiyim ama ^^


Aha aynen böyleydim! Şimdi ayakta gezebilen haliyim hehe

Ama tabii bu benim boş duracağım anlamına gelmiyor.Sabahtan beri bir sürü takı-toka yaptım!Ama şimdilik bir tanesini paylaşıp nasıl yaptığımı anlatacağım :)



Bu bileklikten yola çıktım.Benim ki evde olan malzemelerle yaptığım uydurma oldu birazcık ama ben beğendim. :) Aslında düğme kullanmak isterdim ama bu kadar çok düğmem yok maalesef.Aldığım zaman bundan da yapacağım.



Kalın bir zincir kullandım.Altın rengi vardı evde.Küçük halkalardan ve açma kapama klipsi.Tabii ki boncuklar,bir de şu penseye benzeyen alet. :D
(Burada yazar büyük bir korku yaşıyor çünkü yanlışlıkla sayfayı yeniliyor.Sonra tabii ki taslaklarda buldum ehehe)


Eh şimdi sizinde tahmin edebileceğiniz gibi halkalara boncukları geçirip zincire takıyoruz.Şimdi böyle bakınca kahverengimsi klipsler,şeffaf boncuk ve altın rengi zincir komik durabilir ama bitince bence gayet güzel duruyor. ^^ 

Anneme bu fotoğrafa olan katkılarıdan dolayı teşekkürler ^^




 Burada tesadüfen gördüğüm kelebekli broşu taktım ve bu halini daha çok sevdim :) 


Siz nasıl buldunuz güzel olmuş mu ? (:
Resim kalitesinin komikliği için kusura bakmayın :D

Ay bir de ben mektup arkadaşım oldu gönderdim diye sevindirik gibi dolaşırken mektup daha ulaşmamış noluur kaybolmamış olsun!

3 yorum:

  1. Ağlama can! Aldım bu sabah mektubu. Merak etme kaybolmamış. ^^

    Bilekliğe bayıldım! Hamarat,hamarat ve hamaratsın işte. :D
    Düğme istersen ben de bol var. Daha doğrusu evde bol var. :)

    YanıtlaSil
  2. anlaşılan hastalık bişeyler yapmanı engellememiş güle güle kullan ve geçmiş olsuun:)
    fashionableprincess.blogspot.com:)

    YanıtlaSil
  3. @2zler:Çok çok sevindim ^^ Şimdi de sevinçten ağlayacağım :P

    Teşekkür ediyoruuuum :)
    Annemin de vardı büyük ihtimalle ama şimdi oraları kurcalamaya üşendim ^^

    @fashionable princess:Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil